maandag 13 februari 2012

2. M'n eerste borduurwerk... / My First Cross Stitch…
...hoort dan natuurlijk ook genoemd te worden. Ik was 18 jaar en zou na het behalen van het diploma van de middelbare school in de vakantie mogen logeren bij een oom en tante in de Verenigde Staten. Voor mijn tante borduurde ik toen een Aap Noot Mies-leesplankje. Hoe ik dat heb kunnen combineren met het studeren, is me een raadsel, maar het is op tijd afgekomen en ik heb m'n diploma gehaald. M'n tante heeft 'm nog steeds! 
…needs to be mentioned also. I was 18 years old and after graduating from highschool was allowed to stay with an aunt and uncle in the US. For my aunt I cross stitched an old-fashioned reading device. I still don’t understand how I could combine that with my studies, but I finished the cross stitch in time and I got my diploma. My aunt still has it!    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten