dinsdag 23 oktober 2012

170. Terrier quilt


Uit een Amerikaans blad kwam het patroon voor dit quiltje met een terrier. Ik heb ‘m gemaakt van allerlei geruite stoffen. Achteraf gezien had ik 1 hondje misschien de andere kant kunnen laten opkijken, maar toen kwam dat nog niet bij me op. Ik heb de quilt aan m’n zusje gegeven omdat zij een terrier heeft, geen geruite maar een witte… Gisteren is het hondje 14 jaar geworden!
An American magazine had this pattern of a small quilt with a terrier. I’ve made it from all different kinds of checkered fabrics. Later I thought I could have turned one dog the other way, but at that time the possibility didn’t occur to me. I gave the quilt to my sister who owns a terrier, not a checkered but a white one… Yesterday the dog turned 14 years old!

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb jij je als een terriër in het quilten vastgebeten! Je hebt zóveel gemaakt en nu weer dit droppie.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lapjesverslaving heet dat, geloof ik... :) Hoewel ik hele kleine uitstapjes naar andere handwerktechnieken maak, kom ik altijd weer terug bij de kleuren en verschillende technieken van 't quilten. Ik ben er nog lang niet op uitgekeken!

      Verwijderen
  2. Ach, wat een schattig quiltje en het is leuk met die geruite stofjes. Wat zal je zus blij zijn geweest!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen