woensdag 3 oktober 2012

164. Weer beginnen / Starting Up


September was voor mij een vakantiemaand. Omdat we al veel op reis zijn, gingen we dit keer niet lang en ver weg, maar steeds een paar dagen op pad, voornamelijk in eigen land. Het weer werkte volop mee, en we hebben veel plekken bezocht die we nog niet kenden. Maar nu moet ik weer beginnen met de dingen waar ik al mee bezig was, en dat terwijl m’n hoofd vol zit met nieuwe inspiratie… Ik ben bezig een quilt met Spakenburgse stoffen met de hand te quilten, de lapjes van de Indonesische quilt zijn allemaal gestreken, bijgesneden en worden opnieuw aan elkaar gezet, en m’n voorraad blokken uit 501 Quiltblokken vordert gestaag. Ik heb mezelf streng toegesproken: eerst iets af en dan pas weer iets nieuws… Of ik het volhoud???
September was my holiday month. Because we already travel a lot, we decided to make short trips in our own country. The weather turned out great, and we visited many places we hadn’t been before. But now I have to start up with things I was already working on, even when my head is full with new inspiration… I’m handquilting a quilt made of fabrics of national costumes, the patches of the Indonesian quilt are all ironed, cut again and put together again, and the pile of little blocks from “501 Quilt Blocks” is growing steadily. I told myself not to start anything new before I had finished something… I’m not sure if I can keep up with that… 


2 opmerkingen:

  1. Een mooi stapeltje.
    Zelf lukt het me aardig om niet te veel projecten tegelijk te hebben, vier is het maximale.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk heb ik ook een vierde: ben een feestjurkje aan 't breien voor een pop... Als dat af is, ga ik weer iets borduren. Juist die afwisseling maakt onze hobby zo leuk!

      Verwijderen