donderdag 14 juni 2012

118. Vaderdag / Father’s Day
Deze quilt heb ik speciaal voor mijn vader gemaakt voor zijn 78e verjaardag. Er zijn voornamelijk dierenplaatjes in verwerkt omdat hij erg veel van de natuur hield. De meeste stof is van lekker warm flanel. Hij heeft er van kunnen genieten tot hij op 83-jarige leeftijd overleed. Ik heb deze quilt aangemeld voor de wekelijkse wedstrijd bij de Quilting Gallery (link). Vrijdag, zaterdag en zondag kun je daar alle quilts bewonderen die voor het thema Vaderdag zijn aangemeld.
I made this quilt especially for my father’s 78th birthday. I mainly used pictures of animals because he truly loved nature. Most fabrics are cosy warm flannels. He enjoyed it till he passed away when he was 83 years old. I have entered this quilt for the Quilting Gallery weekly contest (link). All weekend you can admire on this site the quilts that have been entered for the theme Father’s Day.


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie quilt Marjo, daar zal je vader zeker van genoten hebben en ik ga morgen zeker op je stemmen.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You have a lovely blog and you surely make nice things.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie dierbare quilt voor je vader. Fijn dat hij er enkele jaren van heeft kunnen genieten. Ik heb mijn stem al uitgebracht!

    BeantwoordenVerwijderen