maandag 25 juni 2012

3x bedankt! / 3x Thanks!
Graag wil ik iedereen die op mijn quilt gestemd heeft, hartelijk bedanken. Ik ben op de 11e plaats geëindigd (van de 33 inzendingen), waar ik erg blij mee ben. Bij gelegenheid wil ik nog wel weer een keer mee doen. Behalve de stemmen op mijn “Zee-alfabet voor Celine” kreeg ik ook feedback en ook daarvoor wil ik graag hartelijk danken. Daarnaast wil ik iedereen hartelijk bedanken (en dat is dan het derde bedankje) die, al dan niet als volger, mijn blog komt bezoeken. Ik ben er nu ruim 4 maanden mee bezig en er is een wereld voor me opengegaan. In die tijd heb ik meer dan 5500 pageviews gehad en overal vandaan; het is fantastisch. Hierdoor ben ik ook vaker bij andere blogs gaan lezen en ook dat is erg boeiend. Ik hoop nog een poosje zo door te gaan, maar zonder de lezers van mijn blog zou dat lang zo leuk niet zijn! Dus nogmaals: BEDANKT! (op de foto: mij als 3-jarige).
I would like to say a warm thank you to everybody who voted for my quilt. Of the 33 participating quilts, I ended as number 11, which makes me very happy. Maybe one day I’ll join such a contest again. Apart from votes on “Sea-alphabet for Celine” I also got a lot of feedback for which I would like to say “thank you” too. I also would like to say thank you to all visiters of my blog. I started only 4 months ago and a totally unknown world has come alive. During these months I had more than 5500 pageviews, from all over the world. It’s awsome! I started reading more other blogs as well, which are mostly very interesting. I intend to continue like this but without people who read my blog it wouldn’t be so much fun. Therefore: THANK YOU! (On the picture: me being 3 years old!).


2 opmerkingen: