donderdag 8 maart 2012

48. Quilt met een geschiedenis / Quilt with a history
Deze quilt heeft een hele geschiedenis achter de rug. Het was leuk om grotendeels met de hand te maken. Ik vond de stoffen met goudopdruk erg mooi. Tijdens een tentoonstelling van mijn werk verkocht ik het. Een paar jaar later googlede ik voor de lol m’n naam en wie schetst m’n verbazing toen ik m’n naam op marktplaats zag als maakster van deze quilt. De quilt werd te koop aangeboden wegens verandering van interieur. Ik heb ‘m teruggekocht en later aan een nichtje in de VS gegeven die er een mooi plekje voor in haar huis had.
This quilt has a long history. It was fun to make by hand, I liked the different fabrics with gold a lot, but when I was  finished I found them a bit dark for my taste. At an exhibition of my work it was sold. A few years later I happened to find it for sale on the internet. I bought it back, and gave it to a niece in the US who would give it a new home.    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten